Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2011 16:26 - ЕМИГРАНТСКА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 6661 Коментари: 24 Гласове:
13

Последна промяна: 15.07.2011 16:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
  ( поемка )

....изповедта на нещастния саади(да не се бърка с Абу Абдулах Саади) пред неговия учител гаргамел


Сред маслиновите клони търся "творчески" покой
тука Панто не ме гони,
сам съм си - и чужд и свой.

Вечер, след работно време
пръскам мъдрост в Блог.бг
и за друго не ми дреме
само някой да ме...
разбере

Цвъкам мъдри коментари,
възхитен от своя ум,
ама нещо ме "опари"
май е заблуден куршум!

Виждам аз,не съм във кръв,
а пък тъй ми залютя
някой "изплющя" ме пръв
с люта чушка по...
врата!

Зад маслиновите клонки,
виждам вражески лица
разлютен Рустам ме гони,
хуквам, за да се спася!

Ще прощаваш брат, до сетне,
ако оцелея днес,
мъдър коментар ще спретна
но в момента съм под стрес!

Ти не се сърди, човече,
молко ще се "потопя"
в Бялото моренце вече
нещо пак ми...
залютя!


Тагове:   тирири рам,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darcy - Саади е далеч пред глупака гаргоо
15.07.2011 16:43
цитирай
2. pantaleev - Доста Емигрантско
15.07.2011 17:02
Как ли е бедният саади, много люто изяде през последните дни
цитирай
3. kandito - Тези админи защо не сложат емоти...
15.07.2011 17:04
Тези админи защо не сложат емотиконки,че сега щях да ги сложа.Обаче не на теб,а на автора на стиха:)
цитирай
4. kandito - Обаче може и ти да си го писал:)
15.07.2011 17:06
Обаче може и ти да си го писал:)
цитирай
5. kandito - Ще се пенсионирам докато те чакам ...
15.07.2011 17:09
Ще се пенсионирам докато те чакам сега да кажеш нещо.
Какво хубаво лафче щяхме да си спретнем с теб.
цитирай
6. elinora - Хаха, Рустаме,
15.07.2011 17:47
поетичното ти се отдава! :))
цитирай
7. анонимен - Много е гадно да надцакаш някого със ...
15.07.2011 17:55
Много е гадно да надцакаш някого със стихотворение и после да коментираш в стихове. Така му лъсва кухото самочувствие, защото да римуваш е нужен богат запас от думи и достатъчно акъл.
цитирай
8. rustam - дарси,
15.07.2011 20:27
далеч по-усърден в издирване на "материал"в нета за своите "врагове"
И при двамата усърдието да намерят "нещо" за нас е съизмеримо само с усърдието да се прикрият максимално самите себе си.
цитирай
9. rustam - Приятелю Пантич,
15.07.2011 20:33
Какво ли не прави самотата с хората, както бедния саади, особено когато не си се родил съвсем умен, може да стане...трагично.
цитирай
10. rustam - kandito
15.07.2011 20:35
естествено, че аз съм го писал!
по-добре кажи какво мислиш за лирическия Аз в моята поема.
Имаш ли позиция ?
цитирай
11. rustam - elinora
15.07.2011 20:36
така е, много неща ми се отдават.

Кога ще вечеряме пак в "Примавера?"
цитирай
12. rustam - Куш,
15.07.2011 20:36
както казват старите немци:

"Дер майстер ист дер майстер!"
цитирай
13. saadi - Доста прилично стихотворение .
15.07.2011 21:17
Като се има впредвид , че авторът му е олигофрен .
цитирай
14. анонимен - Щом и ти прописа поезия,
15.07.2011 22:02
светът върви към затриване.
А най-любопитното е, че това стихче е доста по-добро от стихоплетствата на Йотова и буламачите на барона - първожреците на един Бог.
Пиши, пич!
цитирай
15. rustam - саади,
15.07.2011 22:29
как е дупарата?
Пари ли, пари ли?

ПП Съжалявам, но при мене я няма любимата ти опция "анонимно коментиране"
цитирай
16. rustam - полигоре
15.07.2011 22:30
това не е поезия.
Това все пак е само лиро-епичен опит да характеризирам един дудукчия.
цитирай
17. анонимен - И това не е поезия,
15.07.2011 22:55
ама женицата си вярва, че пише.

Позволи ми да съм извор за тебе
един нестихващ бурен океан
от извора да пиеш щом си жаден,
да плаваш до безкрайност замечтан.

Ще бъда изворче за твоите успехи
ще бъда бряг на който да се спреш
една русалка вечно ще те следва
ще те спасява с нежност и копнеж.

Сърцето ти ще спира, ще умира
от извора ще бликат куп мечти
любовни страсти в океан ще се преливат
ще бъдем най-щасливи аз и ти!
цитирай
18. анонимен - Това е на равнището на третоклас...
15.07.2011 23:30
Това е на равнището на третокласничка. Страхотен блудкаж.
цитирай
19. sartorium - А така , Рустамич .
15.07.2011 23:32
Дай му да се разбере на тоя нахален saadi .
цитирай
20. balgarski7vinarki - chudesno e che njama ujazveni
16.07.2011 07:58
I rima,i logika,i e veselo-
цитирай
21. darcy - В грешка си, Рустаме
16.07.2011 14:57
rustam написа:
далеч по-усърден в издирване на "материал"в нета за своите "врагове"
И при двамата усърдието да намерят "нещо" за нас е съизмеримо само с усърдието да се прикрият максимално самите себе си.


Саади се забавлява, няма амбиции да съсипва животи по интернет. Докато онова бъзливото леке Гаргоо-мърото-и-както-още-там-се-именова взима блога съвсем сериозно, поради което ни мрази. Какво повече му трябва на човек, за да заключи, че е невъобразим глупак?
цитирай
22. lisichka - Рустаме, вместо да дрънкаш по цял ...
16.07.2011 16:31
Рустаме , вместо да дрънкаш по цял ден простотии вземи оправи ограничения достъп по плажовете, който е абсолютно противозаконен. Само го съобщавате в новините , пък мерки никакви не вземате. Само пукате пиратки тук и там на някакви проверчици пък тлъстите риби не ги закачате.
цитирай
23. mt46 - Поздрав, Рустамич!
16.07.2011 17:19
Умееш да пишеш стихотворно, даже и стих-отровно... Явно морето ти се отразява добре...Много поздрави на гла-руските!... :)))
цитирай
24. saadi - Рустамич ,
16.07.2011 19:05
rustam написа:
далеч по-усърден в издирване на "материал"в нета за своите "врагове"
И при двамата усърдието да намерят "нещо" за нас е съизмеримо само с усърдието да се прикрият максимално самите себе си.

нещо паметта ти е почнала да ти изневерява . Доколкото помня , след като се скъса да ми пращаш ЛС-та , в които ми искаше адреса , за да ме биеш , аз ти писах къде живея и къде най-често ходя . Снимката , заради която се разподскача не изисква никакво усърдие - има я на официалната страница на училището , където работиш . Никъде не можеш да намериш и една моя дума , която да е насочена към физическия облик на някой потребител . Въобще не ми пука как изглежда някой в нета - аз не те харесвам , защото си мазен , сервилен , лицемерен , подъл и глупав , а не защото си на 51 години или щото имаш голямо шкембе . Капиш ? - както казваше една твоя приятелка (да не припомняме там как се осра)

Като съм почнал да ти се обяснявам , чакай да ти кажа и още нещо : В продължение на една седмица аз ти пиша , че хапеш пишоците на унгарските летовници по нудиския плаж в Бургас , а ти за отмъщение ми написа ... съсипващо стихотворение . Ми , пич , това е все едно да те отплющя в гъзягата , а ти да ми го върнеш като ми се оплезиш , хахаха ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3825717
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив