Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 12:12 - НОВО ХИТОВО ИЗЯВЛЕНИЕ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 1981 Коментари: 6 Гласове:
16



   Майсторката на разбирането на "кой къкъв му е проблемА", Гинка, нощес е снесла нова хитова глупост. Обсъждайки качествата на говорителката от "Хоризонт" Пискова, лесидренският вампир е "реализирал" ето това:

   "Пискова не е глупава. Тествала съм я!)))))!"


    ......................................................................................

    Като прочетох това веднага ми изплува картинката на "тестването". 

   
Г: "Кажи ми сега как е на български "френска любов"?

    А:  "Орална любов!!!"

    Г:  "Браво! Конят е женскиииииии!!!!"

    А+Г:  ":))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))"


Тагове:   селски кокошки,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Според подобните си,''пискова не е глупава''
06.08.2013 15:12
Да, иначе как би използвала чужди данни и лапала от НОИ 4 год ежемесечно средства под чуждо име?
цитирай
2. rustam - Здравей, Лидис
06.08.2013 15:17
не ме учудва подлостта на "другарката". тя така е свикнала - с чужда пита майчин помен да прави.

ПП Освен това кълне и като дърта циганка!!!
цитирай
3. elinora - Аз пък се питам някой тествал ли е шизофреника-многопрофилник Тутурутко
06.08.2013 17:14
и в крайна сметка като какво се явява това същество???

пп слагам три въпросителни, за да съм в тон с Тутурутковите възклицателни :))))))
цитирай
4. rustam - Ели
06.08.2013 20:10
най-показателно "какво" е може да се разбере в неговия "изповеден" блог "бигмазало", където несретникът сам си дърдори с още 6-7 свои профила без да допуска дори лесидренския вампир!
цитирай
5. mar866 - ...
07.08.2013 11:04
хахах отивам при мазалото, това с монолозите съм го пропуснала;)))
цитирай
6. joysii - О, да това с тестването. . . поред...
16.08.2013 17:23
О, да това с тестването...поредната изцепка на дамата.:):):):)
Но те двете - Куна и Пена - могат да си се тестват взаимно до безкрай. Все тая. На един акъл са т.е. липсва им такъв.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3826152
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив