Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2013 16:50 - ВРЕМЕ ЗА ПОКАЯНИЕ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 4159 Коментари: 9 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
             Днеска сутринта станах рано(последно време ми се налага да ставам рано за работа - 5.30) и преди да се хвърля в мразовитата и ветровита бургаска сутрин, метнах едно око в Блога. Уви..Петър Вълев от София не беше ми честитил 2 декември...
Стана ми терсене.
Върнах се вкъщи и какво да видя-пак няма нищо! 
                                                                       В тази връзка от все сърце отправям към всички блогъри, които ще се разпознаят тукimage  

                                                             П Р И З И В

    Уважаеми колеги,    
                                                     Настоятелно моля всички Вас, които през последните 18 месеца сте обидили Петър Вълев от София с нецензурни изрази, груби квалификации,ругатни, непристойно поведение и прочие:

    1. Да спрете да му слагате "кървави палци" на човека в постингите
    2. да се покаяте чистосърдечно и искрено
    3. да си посипете главата с пепел
    4. под формата на ЛС и учтиви коментари да поискате извинение и прошка от  
титуляра на въпросния блог!



Тагове:   блага ракия,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ponicka - Аз съм от тези дето обиждаха г-н П...
03.12.2013 17:25
Аз съм от тези дето обиждаха г-н Пиер,кога волно,кога не съвсем.Да си посипя ли главата с пепел?:)
цитирай
2. rustam - ponicka
03.12.2013 17:34
Долавям няккава ирония в твоя коментар?!
Написал съм ясно: чистосърдечно и искрено покаяние! Никакви бъзикни!

ПП Да те питам само: как въобще заспиваш вечер с тези тежки прегрешения към петър вълев?
цитирай
3. rustam - Не може, не може, но човекът страда вече 18 месеца!
03.12.2013 17:35
анонимен написа:
НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ТУК ПИШАТ САМО КУЛТУРНИ ХОРА И ГЛАСУВАТ БЕЗКРЪВНО
http://joysii.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/07/29/prarodinata-s-trieneto-na-komentari-i-naiviteta-si-pravish-l.1134621

цитирай
4. ponicka - Ирония?!Никаква! Ако Пиер ми ...
03.12.2013 22:50
Ирония?!Никаква!
Ако Пиер ми предостави доказателства,че съм объркала относно него КАТО личност и професионалист, съм готова да се покая:)
Понякога е толкова обаятелен в простодушието си,че се чувствам леко гузна.
цитирай
5. rustam - ???
03.12.2013 22:59
анонимен написа:
...и познала себе си потъвам
във светлото на думите "Обичам те"...
разстрелвала съм ги хиляда пъти -
когато покълваха в очите пълни с мрак
или идваха от Ада на душата
убивала звездите си по зазоряване...
разстрелвах ги, защото неосъдена
на кръста им висях със дни...
зъзнезща...полупотребна...го- ла -
единствено и само по душа...

Сега се моля на Вселената
да си затворил вратите към мрака
за да оцелеят по тъмно онези звезди...
да не губят посоката и пътя си дните
да се раждат със криле нови мечти...
...и когато решат да си тръгнат
думите дали живот на душата ми,
склонила на могилата им глава,
да мога да дишам...там, някъде,
между Живота и Смъртта,
със нечия друга, изгубена в тъмното
и убивана по светло душа...

Жени Иванова


От "Ада на душата"? Помилуй, Господи!
цитирай
6. mar866 - ...
04.12.2013 12:53
ами...честит ти 4-ти декември!

пп. аз няма за какво да му се извинявам, не го чета, не му турям палци и не го забелязвам.
моля ви, бъдете снизходителни, страшно нездравословно е, когато откриеш компютъра на 70 години:((((
цитирай
7. rustam - Ами..Благодаря,
04.12.2013 21:03
Мичонка! Ъъъъъъ...други ден е Никулден(празник на Бургас). Шараните сам си улових октомври, така че можеш да ме поздравиш пак.

Знаеш ли, най-тъжната ирония е, че въпросният "шербетлия", който се изживява като блоговия Дядо Коледа, беше изтропал два-три постинга, където беше оплюл собствените си синове. Долна работа, направо гнус.


цитирай
8. rustam - Даааааа, ходих! Чакам те на пролет!
05.12.2013 11:26
shtrakalka написа:
п.п. Кой е Пи-Ер?

Пи-Ер е един сладникав, пристрастен в нета, пенсионер, чиято първа мечта е постингите му "да набъбват" с прочити. Хобито му е дая драска статийки, където да оплюва синовете си. Текстът в синьо в първия абзац е линк!
цитирай
9. mar866 - ...
05.12.2013 15:53
rustam написа:
Мичонка! Ъъъъъъ...други ден е Никулден(празник на Бургас). Шараните сам си улових октомври, така че можеш да ме поздравиш пак.


честит 5-ти декември, утре пак ще мина:)))

пп. аз шарани нямам, но ако напълниш един, може и да седна на блоговата ти трапеза. ще имаш и поздрав! (за 6-ти декември)
казват, че в мътна вода риба най-добре се лови, но тези дни не посмях и да изляза навън.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3825702
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив