Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2014 13:19 - СТРАХ ОТ КРАСИВИ ЖЕНИ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 7992 Коментари: 24 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Наред с десетките фобии съществува и такава от красиви жени. Разправят, че симпомите на заболяването се изразяват в тремори, усилено сърцебиене, учестено дишане и изпотяване. Ето това долу  на снимката срещнах в неделя вечер в една от тъмните улички покрай дискотека "Версай" в Града на люляците и се уплаших здраво. В резултат на срещата получих изброените симптоми, но не съм сигурен какво точно съм срещнал. На мене ми прилича на вампирче, но някои разправят че било "яка мацка".

   Моля, споделете вашето мнение.


                                                       image



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - :)
07.04.2014 13:30
Рустаме,сори,но не мога да коментирам,защото съм жена все пак,а нали разбираш,
че в такива ситуации жените са склоннида се подкрепят,защото във всяка една жена
"дреме" по едно вампирче...
За едно нещо като жена мога да кажа,всеки мъж,когато срещне силна жена,то в първия момент се стъписва...и получава по-гореизброените симптоми от теб...
В мъжете по принцип има страх от жените,не зная,може би това се корени още в детството им...не съм психолог-слава богу:)

Eдно не може да се отрече,че вампирчето е много фотогенично,магнетично...и дяволито...и не знаеш какви ги мъдри в главицата си...
цитирай
2. apostapostoloff - Грозна е тая працалеса, грозна е
07.04.2014 13:49
като смъртта. Като и го казах в прав текст, тя обезумя и започна да ме обижда при всяка възможност.
цитирай
3. rustam - ЗДравей, Хлорис!
07.04.2014 14:03
Ще си позволя да те апострофирам. Не във всяка жена дреме "вампир". Това е просто една ефектна фраза, така да се каже. Аз познавам десетки жени, които персонифицират ангели. И това е отразено във визията им.

Приемам твоите определения относно "съществото" за "магнетично и фотогенично" като учтива ирония.
цитирай
4. rustam - Грозна като смъртта и тъпа като саанска овца!
07.04.2014 14:10
apostapostoloff написа:
като смъртта. Като и го казах в прав текст, тя обезумя и започна да ме обижда при всяка възможност.

цитирай
5. valsodar - Напомня ми на Жокера в "Бат...
07.04.2014 14:21
Напомня ми на Жокера в "Батман" - Джак Никълсън.
цитирай
6. rustam - Валсодаре,
07.04.2014 14:34
Да!
Наистина напомня Жокера, обаче не този на Джак никълсън, а Жокера от последната екранизация - "Черния рицар"!
цитирай
7. hloris - Рустаме!!
07.04.2014 14:44
Моля да ме извиниш за спама,ала не можеш да съдиш по визията на една жена
дали в нея живее ангел,дявол,или демон..
Това ти го казвам съвсем чистосърдечно и можеш да ми вярваш на 100%.
Същото се отнася и до мъжете..визията е решаваща поне в първия момент,
и много често носи дълбоки разочарования....сори за спама.
Явно тези жени,които познаваш,го крият дълбоко в себе си това вампирче,
вярвай ми поне в това,много добре познавам себеподобните си,може би и затова
не вярвам в женското приятелство.
И обикновено зад една крехка външност се крият най-силните жени,които естествено не се котират,защото мъжа до тях започва да изглежда...безличен.
Сори за отклонението.
цитирай
8. joysii - Малииии! Е, ама така е когато с...
07.04.2014 15:26
Малииии!
Е, ама така е когато снимките не са в мъглявина и размертикосани с фотошопа.
Русти, поздравления. Няма само тая пачавра да развява чужди снимки.При това - да лъже,че на някои от тях съм аз.
Нашата простакеса няма нито чар, нито правилни естетични черти на лицето. Излъчването - майкооо, за него хич дума да не отварям - то е отпечатък на душевността и акъла - пълна скръб - тъпа и с гнусен интригантски характер.
цитирай
9. joysii - като смъртта. Като и го казах в прав ...
07.04.2014 15:27
apostapostoloff написа:
като смъртта. Като и го казах в прав текст, тя обезумя и започна да ме обижда при всяка възможност.

.............
Толи, ама честно - не е ли проучила всичките ти роднини още!:):):):)
Еееей, търсиш си го. Съвсем скоро ще те разконспирира, както тя самата обича да казва.
цитирай
10. seasonofthewitch - Дай да мина и да ти кажа какво мисл...
07.04.2014 16:45
Дай да мина и да ти кажа какво мисля:)))))))
Не знам дали е хубава или грозна защото и аз съм жена като Хлорис,но изпадам в панически ужас като си представя,че моментната и липса в блога е затишие пред буря.Изживявам страхова невроза пред закономерното повторение на идентични постинги,които като картечни истрели,забиват в ефирната ми душа разбиващи снимки и съпътстващи текстове.:)))))
Поздрави!:))
цитирай
11. hloris - Домакинът да ме извини:)
07.04.2014 19:07
Само малка вметка от моя страна,че съществува фобия "страх от красиви мъже"...
симптомите май са същите,плюс още няколко,но женската компания тук ще мълчи,
защото сме солидарни:)))
цитирай
12. анонимен - Май в блог. бг се държим твърде лошо с ...
07.04.2014 19:37
Май в блог.бг се държим твърде лошо с жените. Честно казано, това не ми харесва. Нямам предвид конкретния случай, а изобщо.
цитирай
13. rustam - Разбирам те, хлорис
07.04.2014 20:37
hloris написа:
Моля да ме извиниш за спама,ала не можеш да съдиш по визията на една жена
дали в нея живее ангел,дявол,или демон..
Това ти го казвам съвсем чистосърдечно и можеш да ми вярваш на 100%.
Същото се отнася и до мъжете..визията е решаваща поне в първия момент,
и много често носи дълбоки разочарования....сори за спама.
Явно тези жени,които познаваш,го крият дълбоко в себе си това вампирче,
вярвай ми поне в това,много добре познавам себеподобните си,може би и затова
не вярвам в женското приятелство.
И обикновено зад една крехка външност се крият най-силните жени,които естествено не се котират,защото мъжа до тях започва да изглежда...безличен.
Сори за отклонението.


не мисля, че е "отклонение", но това наистина е дълга тема.
цитирай
14. rustam - joysii
07.04.2014 20:39
не мога да не се съгаля с теб, а и ако цитираме самата "Буля", след 40, лицето е огледало на душата.
цитирай
15. rustam - seasonofthewitch
07.04.2014 20:41
А може би "затишието" е знак, че се е отпочнало писането на "епохалния" фотороман. И в момента авторката е на главата "Аз в предучилищната"
цитирай
16. rustam - kushel
07.04.2014 20:44
на мен също не ми харесва една психопатка да прехвърля виртуални отношения в живота. Да вербува непълнолетни 14 годишни ученици, които да ме следят на работата ми, да докладват на някаква 50 годишна пачавра
цитирай
17. seasonofthewitch - Ох, дано в близките 10 години е заета ...
07.04.2014 21:39
Ох,дано в близките 10 години е заета с романа и да не идва да ни информира какво става с него!
цитирай
18. seasonofthewitch - на мен също не ми харесва една пси...
07.04.2014 21:43
rustam написа:
на мен също не ми харесва една психопатка да прехвърля виртуални отношения в живота. Да вербува непълнолетни 14 годишни ученици, които да ме следят на работата ми, да докладват на някаква 50 годишна пачавра

Ако това е вярно,значи е обсебена от теб,а не от интересния си живот.:))))
Ако това е вярно,значи човек може само да я съжалява и съчувства на болестите в главата.
цитирай
19. lidislidis - Случаят ,,гинка,, е психопатски отвсякъде...
07.04.2014 21:45
Простотия и диагноза съчетани в едно. Относно външността й- мутирали зле цигански гени...в унисон с диагнозата й. Една простачка много над средна възраст с агресивно поведение с хора, които не познава дори. Фрапираща простотия и гнусна цигания лъха от вида й и от постингите й.
цитирай
20. rustam - seasonofthewitch
07.04.2014 23:09
Всъщност наистина е обсебена от себе си. Типично психопатично поведение, при което до такава степен обичаш себе си, че превръщаш истерично във "смъртен враг" всеки, който успее да каже грозната истина за тебе.
цитирай
21. rustam - lidislidis
07.04.2014 23:11
Воняща и нечистоплътна личност!
цитирай
22. анонимен - А мен ме е страх от глупави мъже със съмнителна хигиена,
08.04.2014 12:47
какъвто в случая се явяваш ти.
Всъщност не ме е страх. Ти си кинта и шейсет с вдигнати ръце.
цитирай
23. theeconomist - това ми напомни един откъс от разказ на Уди Алън,
08.04.2014 13:37
от сборника "Ако импресионистите бяха зъболекари":

..."тя беше страшна, много страшна, по страшна от гласа на Луис Армстронг"...:-))
цитирай
24. viovioi - Грозна е като Йоко Оно!
08.04.2014 13:51
На мен това не ми пречи, искам да кажа че имам други критерии когато давам оценка за някаква личност. За жалост всички сме на едно незадоволително интелектуално нива и затова се дърляма за глупости.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808413
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив