Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2016 22:25 - ПОТРЕСАВАЩА ТАЙНА!? СТРАДАНИЕТО НА ВЕЛИКИЯ АЛХИМИК
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 2168 Коментари: 6 Гласове:
-1

Последна промяна: 15.09.2016 22:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Няма да направя голямо откритие, ако кажа, че последните години Блогбг е замязал на някакъв пенсионерски квартален клуб, в който издухани и изкукуригали дъртаци бълват презден  "щедьоври" и "открития".

Измежду най-активните и напористи кандидати за слава, лично мнение, бих отделил Пешо Слушалката, Безистена и Великия  Алхимик. Измежду тримата Слушалката изглежда най-мазен и хлъзгав. Даже Пешо Мазния по- би му прилягало като анотация. Без спор Безистена държи "палмата" на най-голямо куку, но определено Великия Алхимик е най-неграмотен и злобен.

Общото между тия тримата е много. Неслучайно са си приятелчета в Блога. Аз обаче ще посоча само една характерна черта. И тримата преживяват тежко всеки отрицателен глас. Наричат го "кървав палец", "дяволски пръст" и прочие. Дори един единствен отрицателен вот за тези тримата е достатъчен повод за цели статии, гневни проклятия и дори провеждане на издирвателни оперативни мероприятия по мотото "Кой ми сложи пръста?".

Сега, както обича да казва Алхимика, това е като увод. Аз, понеже съм си доста добре подготвен в моята професионална сфера на лингвист и разузнавач, мога отлично да чета между редовете и да схващам скрития смисъл и болката на списващия. Та ето на какво попаднах в несвързаните и неграмотни писания на Алхимика.

Разбира се, отдавна подозирах страшната истина, че от прекалено целодневно седене зад компа, нашият "почетен член на Европейската асоциация на полимерите" е развил едно....особено страдание. Това беше само теория, но ето го и потвърждението, дадено от самия него.

Неволно, но солидно потвърждение!!!
image


Тагове:   майсъл алхимик,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ;)))
15.09.2016 22:55
Честит Празник,Учителю! да си жив,здрав, прав и коравв..
Русти,ко ли ще стане,ако блога
падне в наши ръце...хихи
мичона шТе я вземем за секретарка
с тоз пергел и тъз ..Уста...
става ли ?
цитирай
2. planinitenabulgaria - Който пише постинг трябва да каже нещо.
15.09.2016 23:02
А това нещо трябва да прави и смисъл. Имате ли тема, по която можете да кажете нещо? Аз мисля, че не. Все пак има начин да се правите на интересен, като променяте снимката на ника си напр.
Добре би било да се замислите за присъствието Ви в Блог. бг.
От Центъра разкриваме през октомври нова база "Мумжидан", където ще ни обучават да работим с новата програма. Ще предложа за анализ един - два Ваши постинга и ще ги сравним с тези на Черния Блеки.
цитирай
3. rustam - Ех, Юлия, благодаря за поздрава!
15.09.2016 23:03
milady написа:
Честит Празник,Учителю! да си жив,здрав, прав и коравв..
Русти,ко ли ще стане,ако блога
падне в наши ръце...хихи
мичона шТе я вземем за секретарка
с тоз пергел и тъз ..Уста...
става ли ?

знаеш къде да ме "чукнеш". Мичонката ми е слабост, но тя ми е като едно дете, в което виждам някои свои черти от младостта.
цитирай
4. rustam - Чиба!
15.09.2016 23:04
planinitenabulgaria написа:
А това нещо трябва да прави и смисъл. Имате ли тема, по която можете да кажете нещо? Аз мисля, че не. Все пак има начин да се правите на интересен, като променяте снимката на ника си напр.
Добре би било да се замислите за присъствието Ви в Блог. бг.
От Центъра разкриваме през октомври нова база "Мумжидан", където ще ни обучават да работим с новата програма. Ще предложа за анализ един - два Ваши постинга и ще ги сравним с тези на Черния Блеки.

цитирай
5. rustam - А,
15.09.2016 23:12
току що Великия Алхимик ми прати ЛС, при което ми забранява да го публикувам.
Първо ще му кажа на този надут пуяк, че регистрирайки се в Блогбг всеки приема Общите правила на сайта, а едно от тях е, че се съгласяваш с това, че всеки текст тук, вкл. ЛС, е собственост на Инвестор. Това е положението.

ЛС на Алхимика ще публикувам друг път, но понеже той ме пита защо съм казвал, че е неграмотен, ще му дам едно жокерче: Недопустимо е да се хвалиш коя ти е била учителката по Български език, при положение, че на всеки трети ред пишеш "моЙте" и "допуЩам".

Др. Симеонов, честно казано, замислям се сериозно дали да не пусна неграмотните ви писаници като упражнение за редактиране на учениците. Стават за упражняване и на правопис, и на граматика, а пък за логическа свързаност няма какво да говорим.
цитирай
6. rustam - Аааа, не така др.Симеонов!
16.09.2016 06:23
Няма такова нещо при мен.

Аз не допуЩам в блога ми да пишат цинизми и обиди хора, които, скрити зад пълна модерация, трият нахално моите коментари в своите си блогове. Това е проява на безочие и наглост от твоя страна и затова ще бъдеш трит при мен.



ПП Капиш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808859
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив