Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 19:10 - СПАСЕНИЕ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 1559 Коментари: 10 Гласове:
1



              Днес истински се наслаждавах на белия свят. Само до преди 12 часа имах усещането, че сънувам и край мене се вихри някакво безумие, дошло от имагинерното време.
            Започна така - на втория ден от влизането в болницата, в стая 7 влезе лекуващият  лекар. След половин дузина изследвания и снимки, тя благо ме попита - " Такааааа, и от коя страна значи ти е пневмонията ? "
             "Това е!" - казвам си - " 21 век - интерактивните методи навлизат и в медицината."
             Вечерта......обръщам се към сестрата да ми измери температурата. " Носиш ли си термометър???"  поставя ме тя на място! Съседът ми по легло пък проявявя желание да му видят кръвното. " Вчера не ти ли го мери колежката?". Съседът е от Смолян, но се е преселил в Айтос от много години. Твърди, че е турчин и не е помак.Вечер го слушам как бълнува...псува кораво. На български.
             На четвъртия ден единият антибиотик така ме подпря, че не мога да си кажа името и да стана от леглото. Дневната смяна решава, че кръвното ми е паднало от жегите....Една системка ще ме "вдигне".  В последния момент  дошлата нощната смяна решава да ми спрат антибиотика и така не колабирам.
              Затова днес , макар и с усещане за 4 измерение, просто се радвах, че вече съм навън и дишам спокойно. Седнах в кафето срещу болницата и половин час просто зяпах  прозореца на стая 7. Купих подарък на докторката от нощната смяна , отидох и й целунах ръка. 
             


Тагове:   болница,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - В болница да не влезеш...
11.09.2009 19:14
Имал си късмет, честито спасение!
цитирай
2. rustam - mamas
11.09.2009 19:25
Благодаря ти.
цитирай
3. анонимен - elinor
11.09.2009 19:42
Ох,не случайно някакъв известен чужденец беше казал,че в БГболниците мирише на смърт.Да си жив и здрав,че си оцелял там и си изписан и щастлив вече.Преди няколко дни се смях от сърце на разказа на моя приятелка, наскоро изписана от болницата.Няколко дни не могли докторите да разберат защо непрекъснато повръща и се чуствува зле.Последната нощ сестрата и запалила тамян и и казала,че е урочасана.Хахаха, а жената се оказала щастливо бременна...
цитирай
4. mikaela19 - Рустамич
11.09.2009 19:59
Радвам се,че вече си по добре и си се прибрал:)Прегръдки:)
цитирай
5. rustam - Привет Жани!
11.09.2009 20:01
Светът е чудесен !
цитирай
6. rustam - Елинор
11.09.2009 20:02
Наистина "трудна" диагноза....
цитирай
7. mikaela19 - Светът е чудесен ! Така е и ще пр...
11.09.2009 20:07
rustam написа:
Светът е чудесен !

Така е и ще продължава да бъде такъв:)
цитирай
8. allbi - ееее,
12.09.2009 00:19
как пък се даде на тая пневмония???
тц тц...

ама, айде важното е че вече си се "вдигнал "
цитирай
9. анонимен - Трогателно!!!
16.09.2009 13:38
Понеже съм нов при Мъжете в Черно,се засегнах от някои постове,но този ми допадна...
Няма значение,има по-важни неща от блоговете:)
Бъди здрав!
Това е истината...
Готин ден ти желая...
цитирай
10. rustam - 0rth0d0x
16.09.2009 18:43
Аз пък съм тук преди да има Мъже в Не знам какво си.
Това разбира се няма значение, защото всякакви организацийки от типа на пионерската и комсомолскта са ми неприятни.
Още повече когато станат местенца за сбирки на психопати и и лицемери.
И ти да си здрав
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3826905
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив