Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 21:49 - ВЪЗМУТИТЕЛНО
Автор: rustam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9075 Коментари: 49 Гласове:
26

Последна промяна: 11.11.2011 22:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не бях влизал тези дни в блога на др.Пискова, но ето на каква гнусотия се натъкнах там днес!

    В навечерието на свещения празник за всички мюсюлмани по света - Курбан байрям, в блога на булка Ангелинка прочетох ето този гнусен текст, пълен с обиди, псувни и ругатни по адрес на мюсюлманите:


     ЩО НЕ МИ ГО ДУХНАТ
Обидчивите мюсюлмани. Сичките, барабар с пророка си!!! Мразя ги, признавам си. Генетично може би има нещо, но цялото ми семейство е такова. Листопад ли?Ще спра че само цинизми ми идват. Гьотверени, така ще го кажа на тия които гледат такова. И айсиктир! Само те имат право да се обиждат правоверните копелета. Хайвани, серсеми, амджици такива. 

     Докога?  Докога питам в този сайт ще се толерират гнусотиите и простотиите, които ни заливат от блога на Радиолелчето? няма ли справедливи наказания за тези възмутителни нарушения спрямо правилата?
    Ще си позволя да използвам един любим израз от "арсенала" на самата Пискова - Кой ще изчисти акитата от градинката на Блога, които ни заливат от профила на  въпросната блогерка?
     Кой???


Тагове:   простотии,   псувни,   пискова,


Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ела да ми избършаш дупето че аках
11.11.2011 22:05
ела да ми избършаш дупето че аках
цитирай
2. rustam - Не, ще дойда,
11.11.2011 22:07
но да те наритам по дупарата. Яко при това.
Или предпочиташ големите шамари?
цитирай
3. milototo - Прощавайте коя беше тая Пискова?
11.11.2011 22:10
Метачката на входа ми или касиерката? Мисля че беше една с рошава червена коса и лош вид като цяло... бляк!!!
цитирай
4. анонимен - Това не е нищо.Приятелчетата й са регистрирали тоя блог,
11.11.2011 22:12
http://promonation.blog.bg/profile.php

явно от чуждестранен хостинг,защото не ги банват по ай пи, в който псуват на воля по мен - само катана , йотова и лидис коментират там:)))
4 пъти го трият и пак го правят.
Това, което го посочваш, е дреболия.
цитирай
5. анонимен - сори
11.11.2011 22:12
изпроси си го бате
цитирай
6. анонимен - и аз мисля да използвам чужденст...
11.11.2011 22:13
и аз мисля да използвам чужденстранен хостинг
цитирай
7. rustam - Кое съм си изпросил, бе мундар?
11.11.2011 22:14
Знайш как ще те наритам, миндил!
цитирай
8. rustam - milototo
11.11.2011 22:16
Не се казва чистачка, колега.
Нека кажем така - Хигиенистката на Блога.
цитирай
9. анонимен - Миндил ще казваш на майка си дегр...
11.11.2011 22:20
Миндил ще казваш на майка си деградирала мутро без морал.
цитирай
10. rustam - полигоре
11.11.2011 22:22
знам за въпросната гавра, която без съмнение е морално вдъхновена от Председателя на ТКЗС "Парнас" и говорителката от БНР.
цитирай
11. анонимен - дан забрайш да си дигнеш гъза от к...
11.11.2011 22:22
дан забрайш да си дигнеш гъза от копчето
цитирай
12. milototo - Ама какво е това място
11.11.2011 22:26
Слушам само за хигиенистки, работници по чистотата, някакъв дядка онзи ден пълнише памперса. Какви са тия?!? Баси пенсионерският кръжок. Едно младо гадже няма, и да има не може да излезе на показ от тази сбирщина. Ай сектир, за срамотите са, ама и срам нямат
цитирай
13. trubadur - А, за председателя е ясно, като имаш предвид коментиращите:)))
11.11.2011 22:29
rustam написа:
знам за въпросната гавра, която без съмнение е морално вдъхновена от Председателя на ТКЗС "Парнас" и говорителката от БНР.


Нищо чудно и теб да клонират така:)))
цитирай
14. rustam - Ще си позволя
11.11.2011 22:44
да дам линк към един чудесен материал на моя приятел Панто, тъй като в резултат доклада на подъл доносчик"сенсей", за порден път са го баннали. Прочетете, струва си!

http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/11/11/mechtata-na-poeta.849905
цитирай
15. milototo - Нямам думи
11.11.2011 22:55
Прочетох статията на Панталеев но нямах представа че има БАН. Доносници!!! Нима тук сме с 22 години назад във времето. А аз се чудя защо няма свежест и прелест тук. Добре че са трите грации Марчето, Елинор и Никита. Тези прекрасни момичета са заглужени от луди старчета. Срамота, аз ще дам път на младото, на красивото, на чаровното. За това драги приятелю ( ако разбира се мога да те смятам за такъв) ме наричат Милото. Мил съм с жените!!!
цитирай
16. rustam - Милото, ти си нов, но да знаеш
11.11.2011 23:00
така е. за съжаление, доносчиците не висят с табели, но повечето от тях можеш да откриеш в блога на двама видни "политически анализатори"
Скоро ще ги разбереш сам
и аз например не бих сложил никита и онази...мар на едно ниво.
Просто различни класи, ако ме разбираш
цитирай
17. lidislidis - Понеже си болен на темата Лидис , изтри блога ми и сега съм с БАН от теб и приятелката ти ,ти го пиша и тук СПРИ ДА СПОМЕНАВАШ ИМЕТО МИ! ТИ НЯМА ДА МЕ ОГРАНИЧАВ
11.11.2011 23:35
poligor написа:
http://promonation.blog.bg/profile.php

явно от чуждестранен хостинг,защото не ги банват по ай пи, в който псуват на воля по мен - само катана , йотова и лидис коментират там:)))
4 пъти го трият и пак го правят.
Това, което го посочваш, е дреболия.


23:24 - Понеже си вманячен на тема Лидис и подстрекаван от болни приятелки да се очешат у Лидис
И задълбочаваш състоянието си , което е очевадно от стиховете ти и никовете с които си говериш сам и в момента , ще кажа , че не мога да гласувам с плюс на човек , който си разговаря сам с никовете в постингите си, както и не мога да гласувам с плюс на твой халюцинации, които наричаш стих и в крайна сметка не върша нищо нередно, тъй като в блога има функциите за минус и плюс...
Освен това ми прави впечатление, че подобно на клюкарка споменаваш неадекватно името ми с цел скандали по всички постинги ни в клин, ни в ръкав на съблогерите...

''Ковчег, опрян на входната врата,
на слънцето озъбено се хили.
До него грозни траурни цветя
от тишината тъжно са се свили.

Аз съм едно великденско агне,
днес ще ме колят за здраве -
точно когато настъпи пладне,
към вечността ще отплавам.

Зная, че всички добри човеци
с моята кръв се пречистват,
славен Спасител на тях им свети,
чрез мене Него почитат.

В тоя вмирисан живот,
грозен, въшлив, импотентен,
кучки ми спретват комплот,
лаят край мен перманентно,
шантав садист съм аз,
ти - мазохистка фамозна,
вплел ни е дяволски мраз,
с теб сме до лудост нервозни,
псуваме гадния свят,
в мрачни хралупи се крием,
плачем, сковани от глад,
гоним гнева да пребием,''

Не искам да коментирам "стиховете" ти...ти си го казал какъв си.
СПРИ СЕ С ХУЛИТЕ СРЕЩУ МЕН И ТИ И ПРИЯТЕЛКАТА ТИ! ОТГОВОРНО ТИ ГО КАЗВАМ!

цитирай
18. nikita6864 - Възмутително наистина!
12.11.2011 00:18
Пискова има пенис, а паното нов блог!
цитирай
19. trubadur - Лидис, изчезвай.
12.11.2011 01:29
Отивай там да акаш, в оня блог.
Не е ли вярно, че свястен човек не коментира при оня шут, де го трият 4 пъти, ами само ти и ония двамата?
Не е ли вярно ма?
цитирай
20. lidislidis - Спри с халюцинациите си! Ти ли ще ми определяш къде да коментирам?
12.11.2011 01:44
trubadur написа:
Отивай там да акаш, в оня блог.
Не е ли вярно, че свястен човек не коментира при оня шут, де го трият 4 пъти, ами само ти и ония двамата?
Не е ли вярно ма?

Усещаш ли се колко си зле? Твой ли е нета, блога и регулировчик ли си да казваш кой къде да ходи в нета?!
Не издавай произходът си, НЕ ми говори на" ма", аз не съм от Хисара, нито на нивото ти и това на циклоприятелките ти!
Не разбираш ли, че си вътре с изтриването на блога ми, с изнасяне на лични данни и с продължителните си лични обиди към мен?
Ай сиктир ! Фасоните си ги предавай другаде!
цитирай
21. apostapostoloff - Какви са тези идиотски думи, бе?
12.11.2011 04:22
Акам, аки и пр. Говорете български! Правилните думи са сера и лайна!
цитирай
22. venercheto - of, хора. . тъжно е, че в 21-ви век, в ...
12.11.2011 06:50
of, хора..тъжно е, че в 21-ви век, в Европа все още си говорим такива приказки.

Време е да погледнем над тия неща. Време е да видим как малкия, беден, ограбван от всички ГОЛЕМИ човек яде брата си, който е на същото дередже- а не се обърне към главните виновници!

Така сме били на Балканите, така ли и ше будем? Толкова ли векове не можахме да научим урока на Кубрат (сигурно се обръща в гроба си и досега)???

И да не е Кубрат- от другите да се научим, които го могат. Просперитет и напредък има само където хората се борят заедно срещу властващите. Такова нещо в България още не е имало...Расови безредици и омраза има там, където ГОЛЕМИТЕ се стремят всячески да отвлекат вниманието от престъпленията КЪМ ВСЕКИ ОТ НАС, които вършат.

Помислете- от кои искаме да бъдем.

И хайде, стиснете си виртуално ръцете! Всички ние сме малки- освен ако не сме заедно.
цитирай
23. venercheto - от толкова огорчение забравих да ...
12.11.2011 06:56
от толкова огорчение забравих да спомена, рустам, че такива писания са наистина възмутителни.

трудно е един беден, намучен и подтиснат човек да го спреш да изпитва омраза към всички, освен към ПРАВИЛНИТЕ.
те са точно тези, които я подклаждат...толкова ми е болно как повечето хора още не го осъзнават това :(

сърдечни поздрави от венерчето!
цитирай
24. анонимен - Гнусна инсинуация!
12.11.2011 08:27
Слушах я по радиото и никак не чух подобни неща :-D

P.S. Модераторката да лапа мазния!
цитирай
25. valsodar - Ако подобен коментар е в блог без ...
12.11.2011 10:05
Ако подобен коментар е в блог без модерация на коментарите е допустимо, от гледна точка на това, че собственикът на блога не може да е 24 часа в денонощието онлайн, за да следи всички коментари в него и да се придържа към добрият тон.
Но, при положение, че той е публикуван в блог, където всеки един коментар се появява единствено с личното одобрение на модериращият го блогър, това означава само едно и то е, че конкретният блогър ( в случая Пискова ) изцяло споделя изказаното мнение, което меко казано за един журналист в държавно финансирана медия е напълно недопустимо!
цитирай
26. rustam - точно така, валсодаре
12.11.2011 10:09
Въпросната особа повтаря в несвяст, че спазвала "хигиената в блога си" и триела всички обиди, цинизми и "акита"
Това виси при нея 10 дена и даже му е отговорила. Сиреч - според другарката П. това не е обида, нито цинизъм!
цитирай
27. rustam - колега Апосотлов,
12.11.2011 10:11
това в случая е просто цитат от "речника" на другарката
Жалко, наистина, но това е говорителка от БНР...
цитирай
28. rustam - venercheto
12.11.2011 10:13
благодаря за изразената позиция.
Имай предвид, че въпросната другарка има претенция да представлява лицето на родната радиожурналистика!
Пошла работа...
цитирай
29. trubadur - Тази жалка имитацияя е в поста на Пискова,
12.11.2011 12:32
12:29 - Този е откраднал аватара на един блогер
promonation написа:
Егати нещастния страшников! Тъпия милиционер никога няма да прогледне, както и свинята никога няма да стане лебед! Хюмне нещастно..


и публикува обидни за него постинги, изтриван е 4 пъти от модераторите и пак се е появил. Идеален адвокат ти е, няма що:)))

Коментарът чака одобрение
Постинг: Едно пояснение по повод един постинг
Автор на постинга: angpiskova

значи си прав в писаното по-горе:)))

Лидис, иди да облизваш катана, къш!
цитирай
30. trubadur - Ето и другият ми коментар при Пискова, одобрени са и двата, не ги е идттрила, което й прави чест
12.11.2011 12:54
12:45 - Ето откъде знам.
Изтриван е 4 пъти с предишния ник, сега е с нов със същия аматар, и Йотова е единствената коментираща при него с катана.
Ако аз направя ник с твоя аватар, как ще се чувстваш?

Re: Re: Re: Здравейте!
Здравейте,

Ще вземе мерки.


Изпратено: 09.11 14:12 От: blogbg

Изтрий | Отговор
Заглавие:
Съобщение: ИзпратиRe: Re: Здравейте!
След като два пъти беше изтриван от вас, този блог умишлено се появява пак все в едно и също време вечер, което е наггло и недопустимо.
Моля да го изтриете и да вземете мерки да не се появява за четвърти път.
С уважение - Полигор

http://golipor.blog.bg/izkustvo/2011/11/09/biasna-si.848556
Изпратено: 09.11 11:40 От: poligor

Изтрий Re: Re: Здравейте!
Мисля, че е редно да изтриете още веднъж блога, понеже е затрупал сайта с 4 постинга.
Няма причина да не го изтриете, след като вече веднъж го изтрихте, а ако се появи трети път, да предприемете друг тип мерки.
С уважение - Полигор

http://golipor.blog.bg/izkustvo/2011/11/07/surata-ti-e-solena.847915


Изпратено: 07.11 23:59 От: poligor
цитирай
31. valsodar - Видях че Клечещата в гората ти е н...
12.11.2011 14:07
Видях че Клечещата в гората ти е написала контрапостинг.
В която, съдейки по репликите повечето коментиращи й се вписват идеално на нивото. Да видим сега, кога ще го деактивира, разциври и показно изчезне за енти път от сайта?
цитирай
32. rustam - Ха, ти кво очакваш
12.11.2011 14:13
ясно е, че липсват аргументи от тотално неграмотни хора, на нейното ниво.
След като има пълна модерация и одобрява всеки коментар, защо е допуснала тези гнусни псувни?
Или трябва да промени правилото си - в моя блог, право да псуват имат само моите приятели...:)

Но виж - как глуповатият и неграмотен катана се извръща мазно "да го оваляме в катран ли...." пита този нагъл тип. Ми очакваме да си държи на думата и да не одобрява гнусни псувни, тъпак такъв!
Обаче буля е видяла твоита "правописни грешки" , а грешките на Сава Доброплодни - не. Ех, това си е ...ниска топка
цитирай
33. valsodar - Язък, че е журналистка - явно още не ...
12.11.2011 14:15
Язък, че е журналистка - явно още не знае, че запетая се поставя там, където има пауза в речта! :)))
цитирай
34. rustam - Абе, журналистка..
12.11.2011 14:25
Аз при теб "правописна" грешка не видях, но при кака Тана в 3 реда - три груби грешки :)

доколкото е една дума
въпросниЯТ е с пълен член
и по-експресивни е с тире като сравнителна степен.

Ама какво искаш валсодере от една женица, която не прави разлика между значението на "бесувам" и "беснея"....хахаха
цитирай
35. trubadur - Кака Тана
12.11.2011 14:29
си е направил блог с моя аватар и сега му се радва.
Най-ужасното е, че в нейния постинг един гений забранява в новата платформа да има постинги на Рустам и кликата му на първа.
Значи само кака тана и неговата клика да стоят.
цитирай
36. samvoin - Бас ловя, че тази "другарк...
12.11.2011 15:20
Бас ловя, че тази "другарка" е от "многострадалните богоизбрани", само че прикрита, ама да вземе да си признае, на какво ги учи Талмуда и за нас - християните...;)
цитирай
37. bigbro - Възмутително!
12.11.2011 18:33
Ето истината:
2. angpiskova - Обидчивите мюсюлмани. Сичките, ...
03.11 07:04
ketcakuatl написа:
Обидчивите мюсюлмани. Сичките, барабар с пророка си!!! Мразя ги, признавам си. Генетично може би има нещо, но цялото ми семейство е такова. Листопад ли?Ще спра че само цинизми ми идват. Гьотверени, така ще го кажа на тия които гледат такова. И айсиктир! Само те имат право да се обиждат правоверните копелета. Хайвани, серсеми, амджици такива. Извинявай Ангелина, но съм винаги непримерим към темата.
2. angpiskova:
Не си прав. Аз съм била в такива страни и мога да кажа, че не съм виждала по-гостоприемни хора. Има разлика между обикновените мюсюлмани и фанатиците.
цитирай
38. feishtica - Ти пък...
12.11.2011 19:59
...що й правиш реклама? Жената няма нужда от реклама, а от добър психолог.
цитирай
39. rustam - samvoin
12.11.2011 20:05
нека не навлизаме толкова дълбоко...
според мене става дума за елентарна човешка глупост
цитирай
40. rustam - bigbro ?
12.11.2011 20:06
евентуално да сте член на тутанкамонистическото движение в този сайт?
цитирай
41. rustam - feishtica
12.11.2011 20:08
не й правя реклама.
просто се ебавам.
цитирай
42. trubadur - По-интересно е кой е написал коментара.
12.11.2011 20:22
Един потребител, когото Рустам посочи, че е присвоил доста фейлетони от Стършел, без да посочи автора им, което си е плагиатство, и отттогава бълва катран по Рустам/ има си и рима/:))
Точно оттогава зdпочна топлата връзка между него и потребителката:)))
цитирай
43. rustam - трубадур,
12.11.2011 20:49
какво му е интересното, простоватите и малокултурни хора лесно се надушват.
цитирай
44. bigbro - rustam
12.11.2011 21:23
Никакъв не съм, просто ти си лъжец
цитирай
45. rustam - И какво точно съм излъгал?
12.11.2011 21:25
ще ме светнеш ли?
цитирай
46. alchemist - Е Пискова
12.11.2011 21:28
е пийнала повече огнена вода. НЕ я оправдавам, ама всеки е правил подобни изцепки. Това е част от живота.
цитирай
47. rustam - alchemist
12.11.2011 21:33
Пискова и огнена вода? Тя е с манталитета на дружинна от ТВУ.
Просто проява на глупост, това е.
цитирай
48. анонимен - Всички сме нещастници,
14.11.2011 01:41
а Рустамич никога не изопачава информацията :-D
цитирай
49. анонимен - backlink check backlink building service
01.04.2012 13:17
hi all rustam.blog.bg admin discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://xrumerservice.org>backlinks service</a> Take care. Jason
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3827417
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив